Uusi ripsiasiakas

Jos olet ottanut ripsesi muualla kuin RipsiBarilla, pyydämme sinua varaamaan huollon sijaan ajan korjaus + huolto -palveluumme. Mikäli huoltoon saapuessasi huomaamme, että lyhyempi aika riittää, veloitamme normaalin huollon hinnan.

 

Microblading

Ennen microblading-ajan varaamista tutustu nettisivuillamme “LUE NÄMÄ ENNEN AJAN VARAAMISTA”-otsikon alla olevaan laajaan infopakettiin. Varaamalla ajan sitoudut siihen, että olet lukenut tiedostot ja kaikki materiaaleissa oleva on sinulle ok! Voit aloittaa microblading-prosessin myös varaamalla ajan maksuttomaan 30min konsultaatioon tai laittamalla sähköpostia iida@ripsibar.fi.

 

Ajan peruuttaminen

Peruutathan ajan tarvittaessa vähintään 24h ennen varatun ajan alkamista. Alle vuorokauden sisällä peruutetusta ajasta perimme 50% varatun palvelun hinnasta. Peruuttamattomasta ajasta laskutamme koko palvelun hinnan.

 

Reklamaatiotilanteet

Me RipsiBarilla haluamme omalta osaltamme tehdä kaikkemme palveluiden laadun ja kestävyyden eteen. Tavoitteemme on, että jokainen asiakas lähtisi liikkeestämme ammattitaidolla tehdyn palvelun jälkeen tyytyväisenä ja itsevarmana.

Palveluillamme on voimassa viikon takuuaika. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli huomaat palvelun lopputuloksessa jotain sinua askarruttavaa (esimerkiksi ripsienpidennysten pysyvyysongelmia), ilmoitathan tästä mahdollisimman pian ja viimeistään viikon päästä palvelun teosta. Tarvittaessa voimme pikimmiten varata ajan takuuhuoltoon ja tarkistaa tilanteen. Takuuhuolto tulee tehdä viimeistään viikon päästä reklamaation teosta, jotta voimme nähdä (esimerkiksi ripsien) senhetkisen tilanteen. Veloitukseton takuuhuolto tehdään ainoastaan yhden kerran. Jos olet aiemmin ripsiteknikkosi kanssa todennut, että pidennykset eivät sinulla pysy, pidennysten ottaminen on asiakkaan omalla vastuulla eikä takuu tässä tilanteessa päde. Takuu ei myöskään ole voimassa, jos pysyvyysongelmat ovat seurausta hormonitasapainon vaihtelusta (raskays/imetys) tai seurausta siitä, että asiakas ei ole puhdistanut ripsienpidennyksiä asianmukaisella puhdistusaineella.

Vaikka haluammekin tehdä kaikkemme, että ripsienpidennykset olisivat mahdollisimman kestävät, valitettavasti pidennykset eivät kuitenkaan sovi kaikille; luonnonripsen laatu ja pinta saattaa joillakin olla sellainen, että ripsienpidennysten kanssa on jatkuvia pysyvyysongelmia. Ripsienpidennysten ottaminen on aina asiakkaan oman harkinnan varassa. Jos ammattitaidolla ja oikealla tekniikalla tehdyn palvelun sekä takuuhuollon jälkeen pysyvyysongelmat edelleen jatkuvat, RipsiBar ei ole velvollinen palauttamaan asiakkaan rahoja palvelusta.